Alcoholisare necesse est.

Piárium

A cöpis pöffeteg

2015. április 13. - Hippi Kriszta

Szombat este azt ünnepeltük a bandával, hogy végre felvettük a Pandadalt. Nem lennék most a multik és a környezetszennyezők helyében, de erről majd később.

Miki hozta az Arany Ászokat, Sámán pedig a hernyót és a cöpit. Én vittem azért magammal a biztonság kedvéért egy-két sovány dzsointot is. Na, mondok, lesz itt lecsózás hajnalig! Lett is, de máshogy.

Már javában benne voltunka  dzsamalázásban, amikor mindenkire rátört az éhség. Olyat kordult a gyomrom, hogy beleremegtek a panel falai. A fiúk kiküldtek melegszendvicset sütni, én persze örömmel mentem. Sajnos annyira felöntöttem a garatra, hogy összekevertem a bélyeget a parizerrel, a füvit meg lereszeltem, mert azt hittem, az a sajt.  Össze voltam zavarodva. De nem nagyon fogtam mellé: az extrudált kenyérre jól ráolvadt a cucc, befaltuk, meghaltunk, ennyi. 

sprinkle_knife.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://piarium.blog.hu/api/trackback/id/tr687366262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása