Alcoholisare necesse est.

Piárium

Zárolták a befektetési számlám, végveszélyben a blog!

2015. február 26. - Hippi Kriszta

Hát, megint átgázolt rajtam a történelem. Nyaranta mindig a Balatonnál ördögbotozok vagy énekelek, a pénzt pedig félre szoktam tenni, hogy egyszer lehessen egy saját VW hippifurgonom. Ősszel rábeszéltek, hogy forgassam meg kicsit, erre most ugrott az egész. Többet nem dugok brókerrel, az fix.

hippie-vw.jpg

Ilyet akartam, ez vitt anyagi romlásba

 

Szomorúan ültem a gép előtt, és arra gondoltam, hogyan omlik össze életem munkája, a blog. Egyszerűn nem lesz pénzem tovább csinálni. A barátok adtak ugyan tanácsokat, például azt, hogy innentől csak fekete-fehér képeket használjak, de az egyrészt a hippiség megtagadása volna, másrészt pedig keveset lendítene helyzetem. Tanácstalan vagyok. Még italra sincs pénzem, ezúttal az ajándékba kapott lotyószilva pálinkához folyamodtam, amit még Pacek bától kaptam és a nehéz időkre tartogattam. A nehéz idők itt vannak.

Akinek van pénze, az persze vehet minőségi italt. Nekem nincs.

Mindenről ez szőke hajú himpellér, ez a Robi tehet. Tavaly ősszel a parkban örömgitároztunk Anna barátnőmmel, amikor odajött ez a nyakkendős pojáca. Volt bennem már egy üveg zöld vodka, így elég jó kedvem volt, és elvarázsolt a jóképű fejével és a gyönyörű testével. Nem viccelek, olyan teste volt, mint John Lennonak, és az arca pedig tiszta Bob Dylan! Lényeg a lényeg, rádumált és vitte a pénzem.

green-vodka.png

Ma felhívtam és számon kértem, erre ezt mondta: "Nem tehetek róla, hogy maciba fordult a piac, drágám."

Presser szakállára! Ezek így mondják, ha tönkre tesznek valakit?? Hogy maciba fordult a piac? Ezeknek csak ennyi? Hidegvérrel fordították maciba az indiánokat is, mi?

Hippiből nem lesz jó befefktető! :-(

A bejegyzés trackback címe:

https://piarium.blog.hu/api/trackback/id/tr687221817

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gerilgfx 2015.02.26. 17:22:59

reklámnak szar, cikknek unalmas, szórakoztatásnak humortalan.

Hippi Kriszta · http://piarium.blog.hu 2015.02.26. 18:56:46

@Gerilgfx: Ne legyél ennyire rosszkedvű, mindig szomorú dolgokról írsz. Nem is tudom, talán nézd meg Hairt, nekem mindig segít.
süti beállítások módosítása