Alcoholisare necesse est.

Piárium

Náthás kacsákat gyilkol az állam

2015. február 24. - Hippi Kriszta

Most olvasom, hogy találtak néhány náthás kacsát Békésben. Az állam úgy döntött, hogy vágóhídra küldi az összes kis csőröst a környéken! Lemészárolják őket, mint az állatokat. Hol az emberség? Ha holnap Békásmegyeren tüsszent egy óvodás, akkor darálóba küldik az egész lakótelepet?!

Rémesen felbosszantott ez a cikk. Megpróbáltam Jim Morrisont hallgatni és ördögbotozni is, de nem segített egyik sem, szóval feltéptem a hűtőt, és ott helyben bevágtam egy Unicumot. Az apró tollas kiskacsákra gondoltam, ahogy bedöntik őket a vágóhídra. Térdre rogytam, a szememből ömlött a könny, a számból bugyogott a nyálas Unicum. Ott és akkor megfogadtam, hogy nem eszek többé kacsát!

unicum.png

Igazából a kacsák puszta gondolata is felkavar most. Legszívesebben kivágnám a kukába a toalett kacsát is! Nem értem, miért vagyunk ilyen kegyetlenek ezekkel a tollas kis jószágokkal. Szeretkezz, ne háborúzz!

kacsa.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://piarium.blog.hu/api/trackback/id/tr657213027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása