Alcoholisare necesse est.

Piárium

Ákos esete a pepita gyerekkel

2015. december 19. - Hippi Kriszta

Sziasztok, pajtikáim!

Képzeljétek, tegnap Ákossal álmodtam. Álmomban épp Bob Marleyval szeretkeztem, amikor Ákos  ránk nyitotta az ajtót. Nem ez a fess és fiatal Ákos volt, hanem egy öreg, lehetett vagy 50. Mérgesen ráförmedt Bobra:

-Te szakadt hippi, hát nem megmondtam, hogy ha hozzáérsz a lányomhoz megöllek?! 

Már emelte a súlyos öklét, én sikítva közéjük léptem, hogy apa ne bántsd, gyereket várok tőle!!!

Ekkor megállt, elérzékenyült, aztán gyorsan megölelt minket.

-Istenem, nagypapa leszek.

Azzal Bob Marley kezébe nyomott egy köteg pénzt és hozzáfűzte, hogy kisfiam, legalább egy rendes öltönyt vegyél magadnak. Aztán hozott egy palack francia pezsgőt. Ezen jót nevettünk, a pezsgő mellé kibontottuk egy zacskó chipset, végül Ákos felolvasta a Bibliából a kedvenc részét. Kitaláljátok, melyik volt az?

bob-marley.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://piarium.blog.hu/api/trackback/id/tr88183454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csakférfi 2015.12.20. 05:56:03

Örülj, ifjú ember, ifjúságod idején, légy vidám ifjú napjaidban! Menj, ahová húz a szíved, és ahová csal a szemed! De légy tudatában, hogy Isten mindenért számadásra von.
Préd 11.10
Vesd ki a szívedből a haragot, és tartsd távol testedtől a bajt! Mert az ifjúság és a fekete haj korszaka hiábavaló.
Préd 12
Préd 12.1
Gondolj Teremtődre ifjúságod napjaiban, mielőtt megérkeznek a gonosz napok, és elközelegnek az évek, amelyekre azt mondod majd: nem tetszenek nekem;
Préd 12.2
mielőtt elsötétül a nap és a világosság, a hold és a csillagok, és mielőtt az eső után visszatérnek a felhők;
Préd 12.3
amikor megremegnek a ház őrzői, és megrokkannak az erős férfiak;

átlátó 2015.12.20. 11:03:06

Aki innentöl kezdve nem irja le a nagy müvesz, Akos nevet naponta, - azt picsan rugom.

csakférfi 2015.12.20. 12:32:47

@dr. mesterseges szinezek: @Balt: @Voznyák Pista: megint szépen összejöttünk. :) :)
Azért Kívánok Mindenkinek Kellemes Ünnepeket és boldog Újévet!
Én spec .nem hiszek istenben sem istenekben. Azért a bibliát és néhány bölcsességet értek.Kedvencem Salamon amúgy is.
1,16 Így gondolkodtam magamban: Én sokkal nagyobb bölcsességre tettem szert, mint azok, akik elődeim voltak Jeruzsálemben; sok bölcsességet és ismeretet szereztem. 1Kir 5,10-11; Préd 2,9
1,17 Amikor azonban rászántam magam, hogy megismerjem a bölcsességet, megismertem az esztelenséget és oktalanságot is. Megtudtam, hogy ez is hasztalan erőlködés. Préd 2,12; 7,25
1,18 Mert ahol sok a bölcsesség, sok a bosszúság is; és aki gyarapítja az ismeretet, gyarapítja a szenvedést is.
Na tényleg Boldog és kellemes ünnepeket mindannyiunknak! :) :) :)

turulfarhát 2015.12.20. 20:42:35

És majd megtudjátok, hogy az én nevem az Úr amikor szörnyű bosszúm lesújt rátok!

Hippi Kriszta · http://piarium.blog.hu 2016.01.13. 03:51:36

Fú, azt hiszem, részegen letöröltem egy csomó kommentet.
süti beállítások módosítása